preskoči na sadržaj
Obavijest - prevencija ušljivosti

Molimo vas da djeci pregledate vlasišta jer imamo saznanja da su se u školi pojavile uši. Ukoliko vidite da dijete ima uši postupite prema uputama iz letka i ostavite dijete doma dok se ne isčiste sve gnjide i uši.. 

 

Kliknite na link i pogledajte letak Spriječimo ušljivost.

Zagreb, ožujak 2020.

Priloženi dokumenti:
sprijecimo-usljivost-web.pdf

Kutak za roditelje

Poštovani roditelji, ovo je kutak za Vas. Pronađite informacije o rasporedu slobodnih aktivnosti, dopunske ili dodatne nastave. Ako imate zanimljivih pitanja ili tema za raspravu priključite se u forum. Prijedloge tema pošaljite na službenu e-mail adresu škole:

ured@os-medvedgrad-zg.skole.hr



 vladanje kriteriji.pdf

Samovrednovanje - Roditelji

Poštovani roditelji,

u tijeku je on-line ispunjavanje upitnika o školi.

 

Upitnik možete ispuniti na sljedećim poveznicama:

Anketa za roditelje učenika u razrednoj nastavi

Anketa za roditelje učenika u predmetnoj nastavi

 

Vaš trud i rezultati upitnika koristit će nam u cilju izrade Školskog razvojnog plana  za sljedeću šk. godinu, odnosno za unapređivanje odgojnog-obrazovnog rada škole. 

Unaprijed zahvaljujemo!

Vijesti

Pismo roditelja

 

       

 

Poštovani roditelji,

od početka školske godine, kada je nastava ujutro, pet dana u tjednu gledam prizore dovoženja djece ispred škole. Gledam i šutim. Ali potaknut prizorima od 20.veljače koji su prelili čašu mojeg strpljenja, šutjeti više ne mogu i neću.

Potpuno sam svjestan da ne mogu, niti uostalom to i želim, nametati bilo kome kako će živjeti, ponašati se i odgajati svoju djecu. To je vaše osobno pravo i stvar svakog pojedinca i obitelji. Ali samo do trenutka dok to vaše pravo ne počne ograničavati moju slobodu kretanja i mojeg djeteta s posebnim potrebama.

 


Ako bilo tko misli da je privilegija što mene i moje dijete čeka parkirno mjesto ispred škole, s velikim zadovoljstvom ću tu privilegiju i prepustiti. Ali morate biti svjesni da s tom „privilegijom“ u paketu ide i invaliditet mojeg djeteta.

Ne mogu shvatiti koliko bezobziran i egoističan moraš biti da parkiraš automobil na jasno označenom mjestu za osobe s invaliditetom. I ne samo to. Škola si je dala truda pa na zidu još stoje i registarske oznake automobila koji tu smiju biti parkirani. Ali ne, ljudski komfor i bezobzirnost očito nemaju granica. Ukoliko možda ne vjerujete u ove ovdje napisane riječi, slobodno pitajte ravnateljicu. Dva puta smo gđa. Gašljević i ja svjedočili tome. A koliko puta sam s domarom Franjom tražio ljude po školi neću ni brojati. Zadnji put 15.2. Kada se na to mjesto, koje li ironije, parkirao tata iz Tonkinog razreda.

Ali ovo je tek početak. Sada dolazimo do srijede 20.2. I puno takvih dana prije toga. Kada je uopće nemoguće ući u školsko dvorište. Ponovno, ako ne vjerujete meni, pitajte prof. Badurinu i prof. Firšta. Oni su svjedočili da sam morao parkirati na Strmoj cesti i trčati s Tonkom na rukama u školu, da ne zakasnimo na nastavu. Nikada, ali zaista nikada, neću razumjeti zašto morate iskrcavati vašu zdravu djecu, koja Bogu hvala mogu hodati, u školskom dvorištu. A onda još nakon što djeca izađu iz auta, svjedočimo prizorima grljenja, mahanja, opraštanja kao da odlaze na 4-godišnji studij u Ameriku a ne na 4-satnu nastavu. O čekanju (gledanju) dok djeca fizički ne uđu u školu iluzorno je trošiti riječi. Zaista ne znam što mislite gdje će dijete otići? Za to vrijeme, mi, koji na žalost, moramo ući u školsko dvorište stojimo, čekamo, gledamo i ne vjerujemo. O psovkama, srednjim prstima, prijetećim pogledima kada upozorite ljude da ovdje ne bi trebali stajati, bolje i ne pričati. Uostalom pitajte prof. Badurinu kako se osjeća kad joj otac, potencijalno budućeg učenika, psuje m… jer ga upozorava na isto. Ma divno. Kakav civilizacijski doseg.

Također, ne razumijem zašto roditelji koji dolaze iz smjera ulice Sv. Duh moraju ulaziti u Strmu cestu i dovoziti djecu ispred škole. Pritom stvarajući nepotrebni prometni kaos. Zaista, zašto to radite? Od čega štitite vašu djecu? Kiše? Snijega? Sunca? Hodanja i pričanja s vršnjacima do škole? Prometa koji se kreće brzinom 15 km/h ili uglavnom stoji? Pa do škole postoji fizički, od prometnice ograđen nogostup, dužine 50 metara. Po kojem mogu hodati, biti aktivni, učiti o prometu. O percepciji prometa i prostora oko sebe. Pričati s vršnjacima. Moje dijete to ne može. A ja bih dao sve, ali doslovno sve na ovome svijetu kada bi ona to mogla.

 

Pokušajte si koji put, kada ćete voziti vaše dijete u školu, osvijestiti ove moje riječi. I budite zahvalni što vam je Bog podario zdravu djecu. Nemojte od njih raditi invalide. I nemojte dodatno otežavati ljudima ionako tešku životnu situaciju.

Hvala!

Vedran Jerković



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Josipa Novogradec   datum: 5. 3. 2018.

Školske vrijednosti - pravila i posljedice

 

VRIJEDNOSTI

PRAVILA

POSLJEDICE i/ili OBNOVA VRIJEDNOSTI

SIGURNOST

NEĆEMO NIKOGA FIZIČKI UGROŽAVATI

nećemo se tući, grepsti, podmetati nogu, gurati se, juriti hodnicima i sl.

 OBNOVA VRIJEDNOSTI:

- napraviti nešto za zajedničku sigurnost

 ILI/POSLJEDICE:

-dogovoreni vremenski period voditi brigu o čistoći učionice, hodnika i drugih školskih prostora sl.

TOLERANCIJA RAZLIČITOSTI

PRISTOJNOST OPHOĐENJA

 

NEĆEMO RIJEČIMA POVRIJEĐIVATI NIKOGA

- nećemo se rugati, izgovarati ružne/proste riječi, vrijeđati se, nazivati se pogrdnim imenima, širiti lažne glasine i sl.

TO SE ODNOSI I NA USMENO I NA VRIJEĐANJE PREKO ELEKTRONIČKIH MEDIJA (facebook, e-mail, sms i sl).

 OBNOVA VRIJEDNOSTI:

- učiniti nešto čime pokazujemo toleranciju prema različitosti i surađujemo i pomažemo drugima

 ILI/I POSLJEDICE:

- javna isprika/ako je povreda napisana  izbrisati je

-napisati nešto pozitivno osobi koju smo povrijedili na papir ili facebook

- staviti dobrovoljan prilog u razrednu blagajnu

 

PRIJATELJSTVO,  SUOSJEĆAJNOST I SURADNJA

NEĆEMO IZBJEGAVATI NIKOGA I POŠTIVAT ĆEMO RAZLIČITOSTI

-ne trebamo svi biti najbolji prijatelji, ali nećemo nikoga izolirati i dopustiti da je netko usamljen

 OBNOVA VRIJEDNOSTI:

- učiniti nešto čime iskazujemo svoje prijateljstvo, suosjećajnost i pomaganje osobi koju smo povrijedili

 I/ILI POSLJEDICE:

napisati nešto pozitivno osobi koju smo povrijedili

 

POŠTIVANJE TUĐEG

NEĆEMO  UNIŠTAVATI TUĐE/ILI UZIMATI BEZ PITANJA ŠTO NIJE NAŠE

- nećemo uništavati tuđu imovinu, krasti, sakrivati tuđe stvari i sl.

 OBNOVA VRIJEDNOSTI: 

- učiniti nešto čime ćemo iskazati svoje poštovanje prema tuđim stvarima i imovini

 I/ILI POSLJEDICE:

-vratiti otuđeno

- nadoknaditi štetu

-pomagati domaru, spremačicama u uklanjanju i saniranju štete ako je moguće

 

Ukoliko će učenici učestalo kršiti pravila unatoč provedenih posljedica ili obnova vrijednosti, te razgovora s roditeljima, primjenjivat će se pedagoške mjere prema Statutu škole, Pravilniku o pedagoškim mjerama te  Kućnom redu škole.

 

Obrazovanje na jeziku nacionalnih manjina

 

U priloženim dokumentima nalaze se informacije o interesu učenika osnovnih škola za obrazovanje na jeziku i pismu nacionalnih manjina.

 

 
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


 


 

 



 


 


 


 

 


 

 


 

 


 





preskoči na navigaciju