U sklopu projekta školske knjižnice „U sjeni lektire“ učenice 8.b razreda: Lili Mance, Megy Rebec, Gabriela Lončarić, Monika Prgomet, Lucija Šabić, Lucija Šomođi, Carla Nedjeral Brusaferri i Kalista Runjak prošle su kratku ali intenzivnu edukaciju stvaranja prestave pomoću grafoskopa u formi teatra sjena. Voditeljica edukacijskog i stvaralačkog programa u sklopu projekta je školska knjižničarka Helena Grčić. Predstava se temeljila na pričama iz lektirnog djela Siniše Glavaševića, Priče iz Vukovara. Premijera predstave za sve učenike osmih razreda održana je u atriju škole 15. studenoga 2024. uoči Dana sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dana sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje.
Povodom obilježavanja 150. godišnjice rođenja istaknute hrvatske spisateljice Ivane Brlić-Mažuranić polaznici izvannastavne aktivnosti ART LAB postavili su izložbu likovnih radova. Tema izložbe je samo priča "Regoč" iz zbirke priča "Priče iz davnine" koja im je ujedno i u obveznoj lektiri. Radovi su nastali u kombiniranim likovnim tehnikama kao rezultat kreativnih i vrijednih desetogodišnjaka. Cijeli program dio je projekta "Bajoslovna baština" kojeg provodi školska knjižnica u suradnji s Centrom za kulturu i film A. Cesarca. Izložbu je moguće pogledati u prostoru Područnog ureda Črnomerec, Trg Francuske Republike 15, do mjeseca veljače 2025.
RAZDUŽIVANJE KNJIGA: Molim da pravovremenom vraćate knjige u školsku knjižnicu. Knjigu je dovoljno ubaciti kroz rupu na vratima u hodniku knjižnice. Knjižnica ne naplaćuje zakasninu ali se razredi izmjenjuju u obveznim lektirama pa je nužno da imate razumijevanja i vodite brigu jedni o drugima. Ukoliko ste izgubili knjigu javite se knjižničarki radi nadoknade, osobno ili na helena.grcic@skole.hr
RADNO VRIJEME ŠKOLSKE KNJIŽNICE
RASPORED: 4., 6. i 8. ujutro
PON, UTO, PET OD 13:00 DO 19:00 // SRI, ČET OD 8:30 DO 14:30
RASPORED: 3., 5. i 7. ujutro
PON, UTO, ČET OD 8:30 DO 14:30 // SRI, PET OD 13:00 DO 19:00
Svaki prvi utorak u mjesecu knjižnica ne radi.
Je li željena knjiga dostupna u knjižnici možete provjeriti i putem online kataloga na poveznici knjižnica
POPIS LEKTIRE
Knjižnice Grada Zagreba svake godine u periodu od 15. listopada do 15. studenoga ograniziraju manifestaciju naziva Mjesec hrvatske knjige. U tom periodu nastoje još više intenzivirati rad na poticanju čitanja kroz različite programe. Središnji dio programa je Nacionalni kviz za poticanje čitanja, Obilježavanje Dana hrvatskih knjižnica, Čitateljski maraton i sajam Interliber. Ostali programi odvijaju se kroz suradnje knjižnica u lokalnim zajednicama.
Događanja i program možete popratiti na: https://www.mhk.hr/
Mjesec hrvatske knjige u našoj knjižnici obilježava se kroz upise prvaša u školsku i gradsku knjižnicu te sudjelovanje svih učenika u različitim programima koji su dio projekata školskog kurikuluma, a koje provodi školska knjižnica u suradnji s drugim kulturnim ustanovama lokalne zajednice. Predstave osmišljava, izrađuje scenografiju i lutke te izvodi školska knjižničarka u sklopu projekta "U sjeni lektire".
upisi prvaša u Narodnu knjižnicu Kajfešov brijeg uz organizirane radionice i susrete s književnicama
Međunarodni "Projekt straničnik" u kojem se razmjenjuju straničnici među učenicima.
Kolaž lutkarskih predstava "Šale, trice, zvrndalice" Jadranke Čunčić Bandov za učenike 1. i 2. razreda.
Radionica pripovijedanja s pripovjedačicom Srebrenkom Peregrin u Knjižnici Kajfešov brijeg.
Na završnoj svečanosti Nacionalnog kviza za poticanje čitanja, 15. 11. 2024. u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu javno se izvlače glavna i utješne nagrade, uz prigodan kulturni program.
Finalist za OŠ Medvedgrad je bio učenik Florijan Jambrak iz 6.d razreda.
Učenik Florijan Jambrak ispred zgrade NSK i u društvu pisca Igora Rajkija
ERASMUS+ PROJEKT
U sklopu Erasmus+ projekta sa svrhom sudjelovanja i suradnje s drugim učiteljima koji su uključeni u projekt formirana je aktivnost Made ART by Medvedgrad. Cilj aktivnost je uključiti učenike u umjetničko stvaralaštvo kako bi doprinijeli ostvarenju ciljeva Erasmus+ projekta.
Projekt obuhvaća četiri projektne aktinosti.
1. U aktivnost koja je imala za cilj potaknuti učenike na održivost suradnja je ostvarena s učiteljicom Jasminkom Udiljak i polaznicima Kreativne grupe. Učenici su od didaktički neoblikovanog materijala dizajnirali haljinu, torbu i šešir.
Polaznici Kreativne grupe Model Kaja Krolo
2. Aktivnost Božićni bal u kojoj je ostvarena suradnja s učiteljicama Jasminkom Udiljak i Monikom Kozinom te učenicima 3.a i 3.b razreda. Učenici su izrađivali mobile u tehnici žice i kaširanja koje je knjižničarka spojila u veliki luster čija je namjena bila dekoriranje prostora dvorane.
Vrijedne ruke učenika 3.a i 3.b razreda sa svojom knjižničarkom i učiteljicama na satovima likovne kulture izrađuju mobile od žice u tehnici kaširanja.
U knjižnici se mobili pričvršćuju na konstrukciju koju je pomogao izraditi domar Franjo Marić i učitelj vjeronauka Juraj Gelemanović. Za postavljanje lustera u dvoranu zaslužan je cijeli tim, a osobito domar čije su nas penjačke sposobnosti ostavile bez teksta. Izrađeno je oko 100 mobila te potrošeno 350 m žice i 13 m2 papira.
Luster tako postaje dio dekoracije čime doprinosi ostvarenju ciljeva aktivnosti "Božićni bal" koji je dio Erasmus+ projekta.
3. Aktivnost vezana za proslavu Dana škole angažirala je veliki raspon generacija i učenika. Cilj je bilo izraditi scenografiju, kostimografiju te vizualni identitet proslave i dramske igre Zemlja čudesa.
BOOKMARK EXCHANGE PROJECT (listopad 2018. -)
Projekt razmjene straničnika međunarodni je projekt zamišljen tako da učenici pod vodstvom mentora izrađuju straničnike te ih putem pošte razmjenjuju s učenicima druge škole. Partneri za razmijenu se dodjeljuju od strane voditelja projekta - International Association of School Librarianship, na čijoj web stranici možete saznati i više o projektu. Cilj projekta je vrlo jednostavan i nezahtjevan, a odnosi se na komunikaciju i upoznavanje drugih kultura i načina života. Trajanje projekta se vezuje uz Mjesec knjige od 15. listopada do 15. studenoga.
Predstavnici naše škole za 2024./25. šk. godini su učenici 2.d razreda sa svojom učiteljicom Adrianom Car, a zemlja partner je ?.
BAJOSLOVNA BAŠTINA (2018.-)
Projekt se provodi u suradnji s Centrom za kulturu i film August Cesarec te je primjeren učenicima uzrasta 3., 4. i 5. razreda. Cilj projekta je upoznavanje s bogatstvom i raznolikostima tradicijske kulture kao bi se kroz organizirani radionički i stvaralački rad učenike potaknulo na očuvanje iste.
Moduli projekta:
1. Čitanje narodnih priča i bajki - odvija se tijekom redovnog programa hrvatskog jezika na satovima lektire.
2. Pripovijedanje narodnih priča i bajki - realizira se kroz susret s najpoznatijom hrvatskom pripovjedačicom Jasnom Held, radi ostvarivanja jedinstvenog umjetničkog i kulturnog doživljaja.
3. Radionica oslikavanja HAI igračke (hrvatske autentične igračke): radionica se realizira u prostoru Narodne knjižnice Kajfešov brijeg i sav potrebni materijal osiguran je od strane nositelja projekta. Niz popratnih likovnih radionica realiziraju se u školi na satu lektire, a provodi ih knjižničarka.
izrada scenografije i priprema za susret s pripovjedačicom narodnih priča Jasnom Held
Povodom obilježavanja 150. obljetnice rođenja Ivane Brlić Mažuranić u 2024. godini obrađujemo priču Regoč kroz ciklus radionica teatra sjena, pripovijedanja i likovnog stvaranja s ciljem postavljanja izložbe i multimedijalne predstave u prostoru škole. Sudjeluju učenici 4.a razreda s učiteljicom Darjom Mrđen. Premijera se očekuje predkraj nastavne godine. Novosti možete pratiti na https://www.centarcesarec.hr/?s=rego%C4%8D&submit=Search
Irma Nekić, Ilustracija priče Regoč
Učenici 3.a razreda sudjelovali su u Knjižnici Kajfešov brijeg na susretu pripovijedanja. Izuzetno dobra u tome pripovjedačica Srebrenka Peregrin uvela je naše učenike u svijet usmene predaje. Ispripovijedala im je pet narodnih priča iz različitih dijelova Hrvatske. Kako nam je bilo, prosudite sami i kako bi u narodnoj priči moglo stajati "ponovilo se opet".
ZAIGRANI Š/UMOM
Projek se realizira u suradnji s Centrom za kulturu i film August Cesarec i Hrvatskim šumama d.o.o. Cilj projekta je unaprijediti i obogatiti nastavu redovnih predmeta osmišljenom terenskom nastavom kako bi se potakla ekološka svijest učenika i unaprijedila njihova briga za osobno zdravlje. Sudjeluju učenici 3. razreda.
Moduli projekta:
1. Upoznavanje šume grada Zagreba i zanimanja šumar - terenska nastava na području parkova grada Zagreba
2. Radionice - kreativne radionice u šumi ili u školi ( land art ili nešto slično)
Sun Catchers, 2024. učenici 3.a
SLOVO IŠTE DVORIŠTE (2023.-)
Projekt se bavi popularizacijom i promicanjem kulture čitanja s naglaskom na lektirne naslove. Za učenike svih razreda planiraju se susreti i radionice Kreativne lektire. Ideja je s učenicima obrađivati lektirne naslove na drugačiji, kreativan način. Naglasak u obradi lektire bit će na audio i video sadržajima koji su rijetko zastupljeni u nastavi, te su važan dio medijskog odgoja i medijske pismenosti (npr. zvučne asocijacije - pogađanje koje je poglavlje u pitanju, soundscape, zvučne priče, kratke audio forme koje će učenici sami kreirati, učenici sami smišljaju nova poglavlja knjige, kreiraju jinglove, zagonetke, video najave i sl.). Program bi se odvijao u ugodnom ozračju dvorišta knjižnice Kajfešov brijeg gdje bi se trebali družiti s domaćim autorima na predstavljanjima knjiga, tribinama, čajankama, razgovorima i radionicama. Svi su programi za korisnike i posjetitelje besplatni. Video materijale možete pratiti na https://www.centarcesarec.hr
Nakon čitanja lektire učenici 4. a razreda na susretu s književnikom Hrvojem Kovačevićem.
ZAGREBI ZAGREB (2023.-)
Projekt u fokusu ima istraživanje nematerijalne kulturne baštine i tradiciju zagrebačkih kvartova s naglaskom na posebnosti Gradske četvrti Črnomerec. Cilje je očuvanje i približavanja baštine mlađim generacijama pri čemu je moguće neke njezine segmente reinterpretirati i redizajnirati. Suradnjom organizacija u kulturi (centri za kulturu, Knjižnice grada Zagreba, Etnografski muzej Zagreb), lokalnih udruga koje se bave očuvanjem i promocijom baštine Črnomerca, mjesnih odbora Gradske četvrti Črnomerec te participativnim uključivanjem građana i lokalne zajednice, postiže se sinergija djelovanja i podizanje svijesti usmjerene na širu javnost. Vidljivost projekta osigurat će se plasiranjem uradaka, prikupljenih materijala na web i Facebook stranicama partnera projekta, medijskom i javnom prostoru (tramvaji i autobusi, stajališta…) te na završnoj izložbi u knjižnicama, Bibliobusnoj službi, mjesnim odborima, školama, domovima umirovljenika.
Moduli projekta:
1. Stručna predavanja na temu kulturne baštine, narodnih običaja i blagdana
2. Kreativne radionice na temu narodnih običaja i tradicije
3. Izložba radova na kraju godine
Radionica izrade straničnika na temu ilustracije značenja starih kajkavskih riječi i igra ubacivanja oraha u kapu, učenici 4.b i c razreda.
Radionica hrvatskih tradicijskih igračaka u Etnografskom muzeju
U SJENI LEKTIRE (2020.-)
Projekt provodi školska knjižnica u suradnji s učiteljicama u svrhu obogaćivanja nastave hrvatskog jezika osobito dijela koji se odnosi na interpretaciju lektire. Cilj projekta je protaknuti i promicati čitanje lektirnih djela te općenito njegovati kulturu čitanja. Aktivnosti u projektu su sudjelovanje učenika u likovnoj, literarnoj ili kakvoj drugoj stvaralačkoj radionici. Kao poticaj za stvaralački rad koristi se dramatizacija lektirnog djela u interaktivnoj predstavi teatra sijena. Uradci nastali na radionicama prezentiraju se na izložbama u krugu ili izvan škole, tijekom obilježavanja prigodnih blagdana, natječajima, festivalima, medijskim prostorima.
ART - LAB
ART - LAB radionice će uvesti učenike u eksperimentalne forme umjetničkog stvaralaštva. Svaka radionica pokreće ekspresiju vlastitog doživljaja koje će dijete moći izraziti kroz određeni oblik umjetničkog izražavanja čije polazište možemo naći bilo u glazbi, plesu i pokretu, priči i dramatizaciji, likovnom stvaralaštvu te kombinaciji oblika rada koje kreću od individualnih do zajedničkih izvedbi određenog zadatka.
Cilj radionica je jačanje pozitivnih emocija te upoznavanje kreativnih tehnika kojima se možemo izražavati. Nove forme umjetničkog stvaranja bodre nas i osnažuju jer svaki od nas ima svoj glas, svoju maštu, svoju priču i može ostaviti svoj trag u zajedničkom stvaranju.
Radionice su prilagođene učenicima 1. razreda i 5. razreda te će se održavati u dvije grupe prema rasporedu:
RASPORED | RAZRED | VRIJEME | VODITELJICA |
jutarnji turnus | 1. a | utorkom od 12:20 do 13:05 | Darja Mrđen i Helena Grčić |
popodnevni turnus | 1. a | srijedom od 13:10 do 13: 50 | Darja Mrđen i Helena Grčić |
parni ujutro | 5. razredi | petak od 13:00 do 14:00 | Helena Grčić |
Tijekom školske godine učenici sudjeluju na natječajima u zemlji i izvan nje te na kraju školske godine (u lipnju) izlažu svoje likovne radove na velikoj godišnjoj izložbi u Galeriji knjižnice Kajfešov brijeg.
MADE Art by Medvedgrad
Izvannastavna aktivnost koja nema određenu grupu niti određeno vrijeme izvođenja nego se prilagođava svim učenicima i nastavnicima u školi. Cilj aktivnosti je uključiti širok raspon učenika u različite umjetničke aktivnosti radi ispunjavanja ciljeva Erasmus+ projekt.
Sudjelovali su polaznici ART LAB grupe.
Natječaj provodi Dukat d.o.o. s ciljem promicanja važnosti konzumiranja mlijeka u dječjoj dobi, očuvanja okoliša te razvijanja mašte i kreativnosti. U natječaju mogu sudjelovati djeca uzrasta od 1. do 4. razreda osnovne škole. Za svakog sudionika organizatori se obvezuju zasaditi po jedno stablo. Sve detalje o natječaju možete pogledati na službenoj web stranici : https://www.volim-mlijeko.hr/
Katarina Ramljak, rad u užem izboru publike, među 10 najboljih
Natječaj raspisuje Hrvatski školski muzej u svrhu sudjelovanja na najvećoj Međunarodnoj izložbi dječje likovne umjetnosti LIDICE u Češkoj. U natječaju mogu sudjelovati djeca u dobi od 4 do 16 godina. Svake godine raspisuje se druga tema. Više na: https://www.mdvv-lidice.cz/en/
LIDICE 2022., tema MUZEJ, sudjelovali učenici u kategoriji od 8. do 9. godina, suradnja ostvarena s učiteljicama Lahorkom Grubišić i Darjom Mrđen. Radovi su uspjeli proći do natječaja u Lidicama gdje nisu ostvarili daljnji prolaz.
Toma Šaban, 9.god. Eva Rakoci 8. god.
LIDICE 2023., tema PLES, sudjelovali polaznici ART LAB grupe u kategoriji do 9. godina. Učenice Irma Nekić i Nea Piščetek za svoje radove postigle su izniman uspijeh i primile počasno priznanje.
Nea Piščetek, 9. god. Irma Nekić, 9. god.
LIDICE 2024., tema KARAVAN, sudjelovali polaznici ART LAB grupe u kategoriji do 10 godina. Rezultati će biti poznati 15. svibnja 2024.
Antonia Benko, 10. god. Petra Lucić, 10. god.
SUSRET S KNJIŽEVNIKOM HRVOJEM KOVAČEVIĆEM
U okviru projekta "Slovo ište dvorište" koji se provodi u suradnji sa školskom knjižnicom učenici su nakon čitanja lektire dobili priliku razgovarati s književnikom Hrvojem Kovačevićem. Neke TAJNE smo razriješili, a ideje za nove smo sa sobom ponijeli. Cijeli susret je prošao u izazovu otkrivanja tragova, razrješavanju slučajeva i razmišljanju o postupcima likova u seriji romana koji u svom naslovu tajanstveno sadrže riječ Tajna... Takav koncep susreta učenicima je bio izuzetno zanimljiv i motivirajući za daljna čitanja novih romana spomenutog književnika. Zahvaljujemo Knjižnici Kajfešov brijeg i Centru za kulturu i film A. Cesarca na pozivu i suradnji.
ARHIVA - Susreti sa spisateljima
POTICANJE ČITANJA I DRUŽENJA S KNJIGOM
U suradnji s učiteljicama ili predmetnim profesoricama provodim projekt školske knjižnice "U sjeni lektire". Aktivnosti za učenike su sudjelovanje u likovnim, dramskim i literarnim radionicama koje imaju za cilj predstavljanje i interpretaciju lektirnog književnog djela. Cilj projekta je promicanje i poticanje kulture čitanja. Program se provodi u redovnoj satnici od 1. do 8. razreda prema dogovoru s razrednicima i predmetnim profesorima.
Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje obilježen kroz uprizorenje lektirnog djela "Priče iz Vukovara" Siniše Glavaševića, a u izvedbi nekolicine učenika 6.a ( ART LAB izvannastavna aktivnost) i 6.c razreda.
Za učenike 1. i 2. razreda održana je predstava u teatru sjena prema predlošku priče Maurisa Sendaka "Tamo gdje su divlji stvori" i likovna radionica. Učenici su imali zadatak ilustrirati i osmisliti svoju društvenu igru - karte Divlji stvori. Koliko su bili kreativni ocijenite sami :)
Interpretacija obveznog lektirnog djela u 2. razredu ne mora biti teška. Učenici su u svojoj knjižnici imali priliku "susresti" se s H. C. Andersenom. Ispričao im je o sebi, svom životu, svojoj strasti prema kazalištu te kako je na kraju postao pisac dječjih priča. Također je, samo za njih, spojio te dvije svoje ljubavi i odigrao u malom kazalištu sijena svoju svojevrsnu autobiografiju, priču koju je napisao davno, jako davno, a zove se Ružno pače. Od tog dana postala je prava rijetkost naići u knjižnici na neku neposuđenu zbirku priča H. C. Andersena.
Formalna interpretacija priče Ive Olujić "Batine u prahu" obogatila se stvaranjem predstave metodom teatra sjene gdje su učenici 1.c razreda sami osmislili te nacrtali i dramatizirali cijelu priču. Predstava je snimljena mobitelom te putem WhatsApp-a proslijeđena učenicima i njihovim roditeljima. Slijed radnje možete otkriti iz priloženih fotografija.
Planet Batinjara Planet Mrkvur Planet Odmoron
Planet Zauzetost Planet Beblja
učenici 1.c razreda
Interpretacija obveznog lektirnog djela, za treće razrede, romana Vlak u snijegu Mate Lovraka našla je svoje polazište u potrazi za i isčitavanju dijelova romana koji se odnose na opise načina dječje igre. Ustanovili smo da su neki od tih načina utemeljeni na tradicijskim običajima iz prošlosti, a koji se danas njeguju kao dio kulturne baštine. Nakon temeljitijeg upoznavanja, putem videoisječaka, spomenutog običaja djeca su dala svoje doživljaje istoga kroz likovni rad. O uspješnosti njihove interpretacije svjedoče priložene fotografije likovnih radova.
Svatovske i pokladne povorke (dondolaši)..
Interpretacija nove lektire za 1. razrede "Oprostite... jeste li vi vještica?" Emily Horn, zbog prirode svoga sadržaja, dozvolila je da se s djecom igram različitih igara u kojima je naglasak na moći predrasuda te promišljanju o stavovima.
Postavite si i Vi pitanje s naslovnice bajke..
SURaDNJA S NaRoDnoM KNJIžNICoM
Lijepo i vrijedno prijateljstvo učenici naše škole njeguju s narodnom knjižnicom Kajfešov brijeg, našom dugogodišnjom prijateljicom. U njoj smo stalni gosti na kreativnim radionicama prigodne tematike, promocijama novih knjiga, susretima s piscima... Družimo se, slikamo, plešemo i čitamo, koji put i pod krošnjama, te svoje radove izlažemo u njihovoj galeriji.
PROMOCIJE, SUSRETI I RADIONICE
Ove školske godine sudjelovali smo na: Predstavljanju nagrađene slikovnice Čarobne naočale i susretu sa spisateljicom Anom Dobričić,; Predstavljanju slikovnice Kako je teško biti kralj i radionici Nakladničke kuće Srednja Europa; Radionici Igrom kroz knjigu i predstavljanju slikovnice Ja, Marko Polo; Susretu i radionici sa spisateljicom Jelenom Pervan i predstavljanju slikovnice Tonka će sutra; Susretu sa spisateljicom Željkom Horvat Vukelja. (prijašnje aktivnosti možete pogledati u ARHIVA susreta)
Svoje slobodno vrijeme u školi učenici mogu ispuniti boravkom u knjižnici zabavljajući se igrajući šah, memori, karte... ili čitajući i listajući popularne časopise i ostale zanimljive knjige.
NACIONALNI KVIZ ZA POTICANJE ČITANJA
Nacionalni kviz za poticanje čitanja se realizira putem mreže narodnih i školskih knjižnica. Kviz se odvija u Mjesecu hrvatske knjige (od 15. listopada do 15. studenoga) te se provodi online u narodnim i školskim knjižnicama diljem Hrvatske i u dijaspori.
Sudjelovati mogu učenici viših razreda osnovne škole. Uz pročitane knjige za točne odgovore na pitanja iz kviza potrebno je istražiti i proučiti ponuđene online izvore informacija koji su dio pitanja u kvizu. Kviz se može riješiti na bilo kojem računalu, tabletu ili pametnom telefonu. Da bi dijete moglo sudjelovati u završnom izvlačenju nagrada, obvezno mora navesti naziv školske ili narodne knjižnice čiji je član. Kviz se može rješavati samo jedanput. Svaki sudionik kviza treba provjeriti nalazi li se na popisu finalista, jer se pojedinačne obavijesti ne šalju te o tome obavijestiti svog knjižničara ili učitelja radi organizacije sudjelovanja na završnoj svečanosti. Završna svečanost za finaliste organizira se u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu.
ČITAJ, SUDJELUJ I OSVOJI!
Sudjelovanje u kvizu: https://www.mhk.hr/kviz/
Na završnoj svečanosti Nacionalnog kviza za poticanje čitanja, 15. 11. 2024. u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu javno se izvlače glavna i utješne nagrade, uz prigodan kulturni program.
Finalist za OŠ Medvedgrad je bio učenik Florijan Jambrak iz 6.d razreda.
Učenik Florijan Jambrak, 6.d ispred zgrade NSK i u društvu pisca Igora Rajkija
Ove stranice možete koristiti za besplatno on-line čitanje knjiga na hrvatskom, ali i na drugim jezicima, ima i lektirnih naslova. Podržavaju autorska i druga prava.
http://dzs.ffzg.unizg.hr/popis.htm
http://en.childrenslibrary.org/
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |