preskoči na sadržaj
MADE: Medvedgrad Aspires to be Daring&Embracing

Poštovani roditelji i dragi naši učenici,

 

Ponosni smo objaviti da u ovoj školskoj godini OŠ Medvedgrad provodi Erasmus+ projekt pod nazivom MADE: Medvedgrad Aspires to be Daring&Embracing.

Cilj našeg projekta je jačanje inkluzije učenika, točnije poticanje učenika svih kategorija na aktivnije sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima. To planiramo postići kroz jednu, integriranu izvannastavnu aktivnost, MADE, time uključujući učenike, čiji interes možda leži u različitim područjima, u planiranje i provedbu projekata na školskoj razini. Ta četiri školska projekta biti će:

  1. Eko patrola ( u sklopu projekta Medvedgrad- Medvednica)
  2. Božićni bal pod nazivom „Svi smo mi prinčevi i princeze“
  3. Humanitarna akcija „Multikulturalni sajam“
  4. Dan škole na kojem ćemo prezentirati cjelogodišnji rad i trud naših učenika kroz multidisciplinarnu suradnju

 

Ova četiri školska projekta biti će ostvarena kroz već spomenutu, integriranu izvannastavnu aktivost, koja će uključivati smjerove poput povijesti, tehničkog, likovnog, zbora, plesa ili biologije. Kroz cijelu godinu, surađivat ćemo zajedno u stvaranju i provođenju ovih školskih projekata te se nadamo da će nam se što više naših učenika priključiti u stvaranju još sretnije zajednice u našoj školi. 

 

       

SPECIAL NEEDS AND INCLUSIVE EDUCATION

SPECIAL NEEDS AND INCLUSIVE EDUCATION, THE ITALIAN MODEL OF OVERCOMING SEGREGATION

Učiteljica Matea Mužek i logopedinja Lidija Vugrin su 26. studenog otišle u Bolognu, Italiju gdje su pohađale tečaj o Talijanskom modelu inkluzije. Na tečaju su im se pridružile kolegice iz Malte, Španjolske te iz Srbije.

Provele su tamo tjedan dana, učeći o metodama inkluzije kroz raznovrsne aktivnosti – predavanja, prezentacije, grupni rad, diskusije te čak i posjet talijanskim školama.

Italija je vrlo posebna u svojem modelu inkluzije jer su već 70-ih godina prošlog stoljeća ukinuli sve posebne škole te su gotovo sva djeca, bez obzira na teškoću, uključena u redovni sustav obrazovanja.

Također, njihov model je puno više od same želje za potpunom inkluzijom – to je model podržan zakonima i pravilnicima koji omogućuju resurse za uspješnu inkluziju te se ne odnose samo na period obrazovanja, već se potiče cjeloživotna i cjelovita inkluzija.

Po završetku ovog tečaja, naša učiteljica i logopedinja vratile su se s nizom ideja i aktivnosti koje će pomoći u dodatnom jačanju veza među našim učenicima te poticati istinsko razumijevanje inkluzije među svim sudionicima obrazovanja – učiteljima, učenicima i roditeljima.

MADE - projektne aktivnosti

Predstavljanje Erasmus+ projekta Učiteljskom vijeću OŠ Medvedgrad

TIM ZA PROJEKTNE AKTIVNOSTI  upoznao je učiteljsko vijeće sa planiranim Erasmus+ projektom pod nazivom MADE: Medvedgrad Aspires to be Daring&Embracing. Učiteljskom vijeću objašnjeni su ciljevi projekta te specifične potrebe naše škole koje su nas dovele do osmišljavanja ove vrste projekta.


Učiteljsko vijeće upućeno je u planirane mobilnosti na strukturirane tečajeve u inozemstvo te su im objašnjeni kriteriji biranja kandidata (poznavanje engleskog jezika, motivacijsko pismo, redovito stručno usavršavanje, poznavanje Erasmus+ programa, poznavanje ciljeva i potreba škole te transverzalne vještine).

Učiteljskom vijeću je obznanjeno da je natječaj objavljen s današnjim datumom na oglasnoj ploči škole te da je rok za prijavu 14 kalendarskih dana, do 21.12.2022. Nakon toga slijedi rok za žalbu koji traje 3 radna dana, s obzirom da žalbeni rok pada preko praznika, tako da on završava 27.12.2022.

Svi članovi učiteljskog vijeća motivirani su za sudjelovanje, bez obzira jesu li članovi Tima za projektne aktivnosti ili ne.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Josipa Novogradec   datum: 14. 12. 2022.

 
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


 


 

 



 


 


 


 

 


 

 


 

 


 





preskoči na navigaciju