Informatika je izborni predmet u petim, šestim, sedmim i osmim razredima, a održava u suprotnoj smjeni sa satnicom od 70 sati godišnje, odnosno 2 sata tjedno. Cilj je učenike informatički opismeniti, odnosno osvijestiti ideju da je računalo, prije svega, vrlo koristan alat.
U sklopu nastave sudjelujemo u raznim školskim projektima.
Pridružite nam se, atmosfera je opuštena, nastava je istraživačka, razmjena znanja je poželjna, najbolje je kada učimo jedni od drugih!
U petak, 19. siječnja u OŠ Medvedgrad održano je školsko natjecanje iz Informatike.
Na natjecanju su sudjelovali učenici od petog do osmog razreda.
U prilogu su objavljeni rezultati natjecanja po kategorijama.
Na županijsku razinu natjecanja su se plasirali sljedeći učenici:
Čestitamo svima koji su se odlučili sudjelovati na natjecanju i testirati svoje znanje!
mentori Josipa Novogradec i Srećko Knežević
U petak, 20. siječnja u OŠ Medvedgrad održano je školsko natjecanje iz Informatike.
Na natjecanju su sudjelovali učenici od petog do osmog razreda.
U prilogu su objavljeni rezultati natjecanja po kategorijama.
Čestitamo svima koji su se odlučili sudjelovati na natjecanju i testirati svoje znanje!
mentori Josipa Novogradec i Srećko Knežević
U petak, 11. veljače 2022. godine održalo se Županijsko natjecanje iz informatike - INFOKUP 2022.
Natjecanje se odvijalo u Osnovnoj školi Žuti brijeg u Zagrebu.
Natjecanju je pristupilo 7 učenika Osnovne škole Medvedgrad.
Učenici su ostvarili sljedeće rezultate:
Digitalne kompetencije 5 - David Cindirć, 5a - 18. mjesto
Digitalne kompetencije 6 - Zita Seleši, 6b - 2. mjesto
Digitalne kompetencije 6 - Maša Martić, 6b - 12. mjesto
Algoritmi 6 - Dorotea Jesih, 6d - 9. mjesto
Osnove informatike 7 - Martin Jović Aleixo, 7a - 7. mjesto
Osnove informatike 8 - Val Jagodar, 8a - 5. mjesto
Razvoj softvera 8 - Robert Letica, 8d - 5. mjesto
Čestitke svima na vašim uspjesima!
mentori Srećko Knežević i Josipa Novogradec
Na Županijskom natjecanje iz informatike, održanom u srijedu 3. veljače 2021. u OŠ "Žuti brijeg" naša
škola je imala četiri natjecatelja.
Svi su pokazali izvrsno znanje i zapažene rezultate.
Link: https://informatika.azoo.hr/natjecanje/dogadjaj/672/rezultati
Najuspješniji je bio Val Jagodar 7.r. koji je u kategoriji Osnove informatike osvojio 2. mjesto i plasman
na Državno Natjecanje.
Anis Prezel i Jakov Ivanjko 8.r. natjecali su se u kategoriji Algoritimi – Logo. Anis je osvojio 5. a Jakov
7. mjesto.
U kategoriji Algoritmi 5.r. natjecala se Dorotea Jesih – 18. mjesto.
Čestitke svima.
Mentor Srećko Knežević.
ŠKOLSKO NATJECANJE IZ INFORMATIKE 3.2.2021
REZULTATI
POGRAMIRANJE Python
5. razred
1. Dorotea Jesih 200/200
POGRAMIRANJE Logo
7. razred
1. Matej Buljubašić 60
1. Borna Jozić 60
1. Toma Vašarević 60
1. Val Jagodar 60
8. razred
1. Anis Prezel 100/150
1. Jakov Ivanjko 100/150
3. Duje Dodig 80/150
DIGITALNE KOMPETENCIJE
6. razred
Ivan Pongrac 15,17
OSNOVE INFORMATIKE
7. razred
1. Val Jagodar 13,05
8. razred
1. Petra Kunstić 11,50
2. Marko Žaja 10,35
ŽUPANIJSKO NATJECANJE IZ INFORMATIKE – INFOKUP 2020
Na Županijskom natjecanju iz informatike, održanom 14.2.2020. sudjelovalo je 5. učenika naše škole
Svi su pokazali izvrsno znanje i zapažene rezultate. Link: Infokup 2020.
Nauspješniji je bio Ivan Pongrac 5.r. u kategoriji Digitalne kompetencje i ostvareno 2. mjesto.
Rio Jagodar, 8.r. u kategoriji Osnove informatike 3. mjesto i plasman na Državno Natjecanje.
Anis Prezel 7.r. , u kategoriji Algoritmi Logo 7. mjesto.
Natjecali su se još i Emily Frinčić 8.r., Osnove informatike i Tomislav Kostelić 5.r., Algoritmi.
Mentori: Josipa Novogradec i Srećko Knežević.
NATJECANJE IZ INFORMATIKE -Školska razina: 24. siječnja (petak) 2020.
Neslužbeni rezultati::
Logo
|
6 razed |
|||
|
Učenik: |
Razred |
Bodovi |
Mentor |
1. |
Toma Vašarević |
6a |
70 |
Srećko |
1. |
Matej Buljubašić |
6c |
70 |
Srećko |
1. |
Val Jagodar |
6c |
70 |
Srećko |
4. |
Borna Jozić |
6c |
20 |
Srećko |
|
|
|
|
|
|
7 razred |
|
|
|
|
Učenik: |
Razred |
Bodovi |
Mentor |
1. |
Anis Prezel 7r |
7b |
75 |
Srećko |
2. |
Jakov Ivanjko, 7r |
7a |
25 |
Srećko |
3. |
Duje Dodig, 7r |
7b |
10 |
Srećko |
Primjena algoritama
|
5 razed |
|||
|
Učenik: |
Razred |
Bodovi |
Mentor |
1. |
Tomislav Kostelić |
5b |
200 |
Srećko |
Digitalne kompetencije
|
5 razed |
|||
|
Učenik: |
Razred |
Bodovi |
Mentor |
1. |
Ivan Pongrac |
5d |
15,26 |
Josipa |
2. |
Julija Stručić |
5c |
13,30 |
Josipa |
3. |
Karlo Memić |
5c |
11,93 |
Josipa |
4. |
Bruno Vidaković |
5d |
11.33 |
Josipa |
5. |
Ivan Đuranec |
5d |
11,04 |
Josipa |
Osnove informatike
|
7 razed |
|||
|
Učenik: |
Razred |
Bodovi |
Mentor |
1. |
Marko Žaja |
7c |
12,75 |
Srećko |
2. |
Petra Kunstić |
7c |
9,5 |
Srećko |
|
|
|
|
|
|
8 razred |
|
|
|
|
Učenik: |
Razred |
Bodov |
Mentor |
1. |
Emily Frinčić |
8a |
20,25 |
Srećko |
2. |
Rio Jagodar |
8a |
19 |
Srećko |
3. |
Dora Šoprek |
8c |
14,50 |
Srećko |
4. |
Juraj Matuzić |
8c |
14 |
Srećko |
Županijsko natjecanje iz informatike Infokup 2019, održano je u OŠ Žuti Brijeg 15.02.2019.
Sudjelovalo je šest učenika naše škole.
U kategoriji Osnove informatike, 8. razred:
Lovro Andrić osvojio je 1. mjesto, ponovivši isti rezultat iz prošle godine što je jedinstven uspjeh!
Marko Dodig je osvojio 3. mjesto te se također plasirao na Državno najtecanje koje će se održati u Primoštenu od 19. do 22.03. !
Roko Šimpraga je bio također izvrstan 8. !
U kategoriji Osnove informatike 7. razred sudjelovala je Mirna Čugura i osvojila izvrsno 6. mjesto!
U kategoriji programiranje – Algoritmi Logo, sudjelovala su dvojica učenika, braća Anis i Aron Prezel.
Anis je u svom drugom sudjelovanju na Županijskom natjecanju bio 13.
Aronje je po treći put sudjelovao na Županijskom i osvojio 11. mjesto!
Čestitke svima!
Na Državnom natjecanju iz informatike - Infokup 2018, održanom od 13.-17. Ožujka 2018 nastupio je i naš učenik Lovro Andrić, 7A. Natjecao se u kategoriji „Osnove informatike“. Pokazao je izvrsno znanje i u vrlo izjednačenoj konkurenciji osvojo 10. mjesto. U ovoj kategoriji se natječu zajedno učenici sedmih i osmih razreda te je Lovro najbolji „sedmaš“ !
Učenici informatičke grupe – „programeri“ i ove godine sudjelovali su najtjecanju „Logo liga“.
Logo liga je natjecanje u programiranju koje provodi Hrvatski informatičarski savez HSIN.
Natjecanje se provodi u 6. kola, u svkom kolu rješava se 8. zadataka različite težine. Na natjecanju sudjeluju učenici osnovnih škola, u pravilu od 5.-8. zazreda.
Rezultati se iskazuju ekipno i pojedinačno.
Naši učenici su nastupili u 5. Kola. Najbolje retultate postigli su oni naiskusniji: Aron Prezel i Jakov Stanić, učenici 7.b. razreda. Ove godine nismo imali nijednog „osmaša“.
Ekipno smo zauzeli 17. mjesto (od 45 sudionika) s 3857 bodova
Tablica s rezultatima:
Kod rezultata treba rećI da nismi nastpili u svi kolima, te da svi učenici nisu nastupali u svim kolima tako da bi vjerovatno bio i 15-20% bolji. Detalniji rezultati vidljivi su na stranicama LogoLige .
Srećko Knežević, prof.
Na Županijskom natjecanju iz informatike „Infokup“ održanom 9.2.2018. Nastupilo je 6. naših učenih
Najveći uspjeh ostvario je Lovro Andrić 1. mjesto u kategoriji „Osnove informatike“ !
I plasirao se na Državno natjecanje.
Izvrsno znanje i odlične rezultate imali su i ostali naši učenici
Anis Prezel, u kategoriji Logo – 5 razredi - 10 mjesto
Korina Čovčić u kategoriji Logo – 6 razredi - 22 mjesto
U kategoriji „Osnove informatike“ još i Marko Dodig 10., Roko Šimpraga 21. i Nika Sedmak 30. mjesto.
Svima velike čestitke!
18. siječnja 2018. provedena je školska razina Infokupa. Pod mentorstvom profesora Srećka Kneževića učenici petih, šestih i sedmih razreda natjecali su se u kategoriji Logo i Osnove informatike.
Pokazali su izvrsno znanje te su postigli visoke rezultate. Nastavili su se marljivo pripremati za sljedeću stepenicu - županijska razina natjecanja!
KATEGORIJA LOGO
Peti razred:
Mjesto Ime i prezime Razred Bodovi Mjesto Zagreb
1. Anis Prezel 5c 150 1.
Šesti razred
Mjesto Ime i prezime Razred Bodovi Mjesto Zagreb
1. Korina Čovčić 6b 125 21.
2. Filip Đuranec 6b 80 36.
3. Mislav Milić 6a 72,5 37.
4. Rio Jagodar 6c 60 45.
Sedmi razred
Mjesto Ime i prezime Razred Bodovi Mjesto Zagreb
1. Aron Prezel 7b 70 16.
1. Jakov Stanić 7b 70 16.
KATEGORIJA OSNOVE INFORMATIKE
Ukupan broj bodova 34
Mjesto Ime i prezime Razred Bodovi Mjesto Zagreb
1. Lovro Andrić 7a 29 3.
2. Marko Dodig 7b 27 7.
3. Roko Šimpraga 7b 25 12.
4. Nika Sedmak 7a 24 15.
5. Danica Đidara 7c 18 63.
6. Nika Hlača 7b 10,5 147.
Na Županijsko natjecanje plasirali su se: Anis, Korina, Lovro, Marko, Roko i Nika Sedmak. Čestitamo!
Županijsko natjecanje održava se 9. veljače 2018. u OŠ Žuti Brijeg.
Međunarodno natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja održano je u tjednu od 13. do 17.11. na CARNet-ovom sustavu Loomen. Organizator natjecanja za Hrvatsku je udruga Suradnici u učenju, uz podršku Hrvatskog saveza informatičara, Visokog učilišta Algebra i CARNet-a. Pokrovitelj natjecanja je Ministarstvo znanosti i obrazovanja.
Dabar je osmišljen kako bi se djeci širom svijeta omogućio jednostavno sudjelovanje kroz online natjecanje, koje se sastoji od niza izazovnih zadataka osmišljenih od strane stručnjaka iz pedesetak zemalja. Sudjelovanjem učenici upoznaju računalo kao izvor zanimljivih logičkih zadataka koji informatiku čine uzbudljivom.
Učenici osmih razreda Osnovne škole Medvedgrad, pod mentorstvom prof. Josipe Križanac, natjecali su se u kategoriji MegaDabar (7. i 8. razredi). Od 4298 prijavljenih natjecatelja s našeg područja, izniman rezultat ostvarili su učenici:
Juraj Čižić (12. mjesto) i Jakša Zaratustra Mihaljević (17. mjesto). Čestitamo!
Osnovna škola Medvedgrad se pridružila Micro:bit STEM revoluciji te je započela s radionicama micro:bit kodiranja na nastavi matematike i informatike.
U školskoj godini 2017.-2018. ponudili smo našim četvrtašima naučiti jednostavne kodove na micro:biotovima. Naši najmlađi informatičari su iznimno motivirano i uzbuđeno započeli svoje prve programerske korake!
Od 5. do 11. prosinca deseci milijuna učenika u 180 zemalja obilježavaju tjedan učenja infomatike - satom kodiranja. Cilj sata kodiranja je učenjem kroz igru zainteresirati učenike za računalno programiranje i demistifikaciju kodiranja. Učenici naše škole su sa posebnom radošću sudjelovali u ovome međunarodnome događaju. Učili su programiranje pomoću igrice Lightbot.
Najbolji učenici su nagrađeni Code.org diplomama.
GDevelop - Moćan alat za izradu igara
GDevelop je izvanredan alat za izradu igara koji omogućuje ljudima bez programerskog iskustva da stvaraju vlastite igre. S jednostavnim korisničkim sučeljem, bogatim skupom značajki i fleksibilnošću u programiranju, GDevelop pruža potrebne alate za razvoj raznolikih igara za različite platforme.
GDevelop je izvanredan alat za izradu igara koji omogućuje stvaranje raznolikih igara. Bez obzira jeste li početnik ili iskusni razvojni programer, GDevelop pruža intuitivno korisničko sučelje i bogat skup značajki za brzo stvaranje igara. Brojne su prednosti GDevelopa koje se jednostavno mogu koristiti za stvaranje vlastitih projekata.
Jednostavnost korištenja
Jedna od najvećih prednosti GDevelopa je njegova jednostavnost korištenja. Alat koristi vizualni pristup razvoju igara temeljen na događajima, što znači da se igre stvaraju povezivanjem događaja i akcija. Bez potrebe za poznavanjem tekstualnih programskih jezika, korisnici mogu jednostavno povlačiti i spuštati objekte, postavljati njihova svojstva i definirati događaje koji će se pokretati. Ova intuitivna paradigma olakšava razumijevanje i ubrzava proces razvoja.
Bogatstvo značajki
GDevelop pruža širok spektar značajki koje omogućuju kreativnost i fleksibilnost u razvoju igara. Ugrađeni uređivač slika omogućuje vam stvaranje vlastitih vizualnih resursa, dok mogućnost uvoza vanjskih resursa omogućuje prilagodbu i nadogradnju igara. Također, GDevelop ima podršku za više platformi, što znači da možete stvarati igre za računalne sustave, web preglednike, mobilne uređaje i još mnogo toga.
Fleksibilnost u programiranju
Iako GDevelop ne zahtijeva tradicionalno kodiranje, nudi fleksibilnost programiranja putem izraza i uvjeta. Možete koristiti izraze za izračunavanje vrijednosti i manipuliranje objektima, dok uvjeti omogućuju postavljanje logike igre. Ova mogućnost pruža veću kontrolu nad igrom, omogućujući vam da implementirate složene interakcije između objekata i igrača.
Uzorci i primjeri
GDevelop dolazi s mnogim ugrađenim uzorcima i primjerima koji vam mogu pomoći da brže naučite i započnete svoj projekt. Možete istraživati razne tipove igara, poput platformskih igara, pucačina ili arkadnih igara, i prilagoditi ih prema svojim potrebama. Ovi primjeri mogu vam pružiti inspiraciju i razumijevanje kako određene funkcionalnosti funkcioniraju u praksi. Također, GDevelop ima aktivnu zajednicu korisnika koja dijeli svoje primjere i uzorke putem foruma i drugih platformi, što vam omogućuje da pronađete i naučite od drugih iskusnih programera.
Brza iteracija i prototipiziranje
GDevelop je idealan alat za brzo prototipiziranje igara. Zahvaljujući vizualnom pristupu, možete brzo testirati ideje i eksperimentirati s različitim funkcijama igara. Ova brza iteracija omogućuje vam da vidite kako vaša igra funkcionira i brzo napravite promjene i poboljšanja. To je posebno korisno u početnoj fazi razvoja igara kada želite testirati koncepte i dobiti povratne informacije.
Aktivna zajednica i podrška
GDevelop ima veliku i aktivnu zajednicu korisnika koji su spremni pomoći i dijeliti znanje. Forum GDevelopa je mjesto gdje možete postaviti pitanja, dobiti savjete i raspravljati o izazovima s drugim članovima zajednice. Također postoje i razni resursi, poput video tutorijala i blogova, koje su stvorili korisnici i koje možete koristiti za učenje i usavršavanje svojih vještina.
GDevelop je izvanredan alat za izradu igara koji omogućuje ljudima bez programerskog iskustva da stvaraju vlastite igre. S jednostavnim korisničkim sučeljem, bogatim skupom značajki i fleksibilnošću u programiranju, GDevelop pruža potrebne alate za razvoj raznolikih igara za različite platforme. Uzorci i primjeri olakšavaju početak, dok aktivna zajednica podržava korisnike i pruža vrijedne resurse. Ako ste zainteresirani za razvoj igara, ali nemate programersko znanje, GDevelop je izvrstan izbor koji će vam omogućiti ostvarenje vaše kreativnosti i stvaranje vlastitih igara.
Josipa Novogradec, učiteljica informatike
Izvori:
1. GDevelop documentation: guides, tutorials and help
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |