Video uradci praktičnih radova učenika rezultat su promišljanja kako nastavno gradivo približiti učenicima i nastavu učiniti interesantnijom.
Metoda aktivnog učenja u kombinaciji s uporabom tehnologije pokazala se kao „pun pogodak“ . Nastava je postala zanimljivija i uzbudljivija kroz vizualnost, zornost i dinamiku. Učenici koji su aktivno sudjelovali u radu usvajali su nova znanja, razvijali samostalnost i stvaralačke sposobnosti, a kod ostalih učenika se primijetila veća motiviranost i zainteresiranost za rad i nastavne sadržaje.
Neki praktični radovi zahtijevaju dulje praćenje ili određeni protok vremena, pa se ovim načinom rada dobilo i efikasnije korištenje vremena za poučavanje.
BILJKA CVJETNJAČA - ULOGA LISTA
Plin koji nastaje u procesu fotosinteze:
BILJKA CVJETNJAČA - KAPILARNOST
BILJKA CVJETNJAČA - BUBRENJE SJEMENKE
BILJKA CVJETNJAČA - ULOGA STABLJIKE
BILJKA CVJETNJAČA - KOJI DIO KORIJENA RASTE?
BILJKA CVJETNJAČA - TRANSPIRACIJA
BILJKA CVJETNJAČA - OSMOZA (prezentacija)
- UVJETI KLIJANJA (e-knjiga)
« Prosinac 2027 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |