2017-04-29 16:24:00 ART-ACT-BOX ili UMJETNOST KUTIJA KROZ AKCIJU IZVEDBE ART-ACT-BOX je zanimljiv naslov čitave izvedbe, tzv. performansa koji se odvijao za Dan škole, a u kojem su sudjelovali učenici od 1. do 4. razreda naše škole te učiteljice Darja Mrđen, Lahorka Grubišić i knjižničarka Helena Grčić. Cilj je publici približiti umjetničku praksu i predstaviti kreativne alate za stvaranje i komuniciranje kritičkog sadržaja, prezentirajući različite umjetničke metode (npr. prijedlozi za akcije u javnim prostorima, izložbe-akcije, teorijske instalacije, arte utile, direktni rad, performansi, manifesti, geste tijelom i sl.) i jednostavne umjetničke materijale (kutije, trake u boji, flomaster) kroz interaktivnu izvedbu. Može li svakodnevni materijal – različite kutije, ambalaža koju bacamo nakon uporabe postati umjetnički materijal, kreativni alat svakodnevnog života, poticaj za kritičko promišljanje i komuniciranje? Može li donošenje istoga od kuće do škole postati dio umjetničke akcije performansa koji se odvijao za Dan škole, a kojim su se 1960-ih i 1970-ih godina služili različiti umjetnici diljem svijeta kako bi prezentirali raznolike umjetničke metode s ciljem komunikacije s prostorom i publikom u javnim prostorima. Bilo akcijom sakupljanja ili akcijom stvaranje instalacije, direktnim radom na licu mjesta tzv. ART-ACT-BOX performansom gdje OTPAD postaje element kreativne imaginacije u prostoru i vremenu trenutka slaganja, tj. apstraktne gradnje, imaginacije koja zahtjeva izravan kontakt svih nas – onih koji su taj isti otpad istresli na gomilu i onih koji su od te iste gomile stvorili nešto NOVO s ciljem predstavljanja i stvaranja interaktivnog uratka na licu mjesta |
Osnovna škola Medvedgrad Zagreb |