2011-12-13 11:45:59 kriteriji ocjenjivanja U nastavi likovne kulture primarni je zadatak upoznati učenike sa osnovama likovnog jezika. Svi vidovi likovnog izražavanja, crtanje, slikanje, grafika i prostorno oblikovanje koncipirani su tako da slijede liniju spoznavanja likovne problematike i u kontinuitetu proširuju svoja saznanja. Nastavne cjeline u svim područjima likovnosti omogućuju da djeca kroz praktičan rad u nastavi likovne kulture svladaju i osnove teorije. Taj se njihov napor valorizira kroz pismeno praćenje njihovog rada, za vrijeme nastavnih sati u učionici za posjeta izložbama, i kroz brojčano ocjenjivanje. Kriterij za ocjenjivanje u nastavi likovne kulture
5. razred vrste crta strukturna crta osnovne i izvedene boje komplementarni kontrast oblikovanje volumena tople i hladne boje pozitiv i negativ u grafici kontrast boja i tonovaKroz uvodni dio sata prepoznati likovni problem, rješavati likovni problem individualnim radom, primjena iskustava u praktičnom radu, dosljednost u realizaciji, pronalaženje vlastitih rješenja, upornost u radu, kreativnost i maštovitost 6. razred kontrast u teksturi akromatski tonovi optičko miješanje boja, poentilizam obrisna i strukturna crta simbolika boja grafička modulacija puna plastika i reljef komplementarni kontrast ritam i nizKroz uvodni dio sata prepoznati likovni problem, rješavati likovni problem individualnim radom, primjena iskustava u praktičnom radu, dosljednost u realizaciji, pronalaženje vlastitih rješenja, upornost u radu, kreativnost i maštovitost 7. razred linearna perspektiva, prostor koloristička modulacija kontrast tekstura u kompoziciji volumen i prostor dinamika crte ritam i ravnoteža struktura i ritam ponavljanja zračna perspektiva i tonsko variranje boje tonska modulacija oblikovanje volumena grafizam u crtežuKroz uvodni dio sata prepoznati likovni problem, rješavati likovni problem individualnim radom, primjena iskustava u praktičnom radu, dosljednost u realizaciji, pronalaženje vlastitih rješenja, upornost u radu, kreativnost i maštovitost 8. razred vrste kompozicija statika i dinamika jedinstvo i ravnoteža prostorni planovi koloristička perspektiva dinamika i kontrast crta dominanta u kompoziciji oblik i funkcija grafička izražajna sredstva design valerska ravnotežaKroz uvodni dio sata prepoznati likovni problem, rješavati likovni problem individualnim radom, primjena iskustava u praktičnom radu, dosljednost u realizaciji, pronalaženje vlastitih rješenja, upornost u radu, kreativnost i maštovitost
B. Kolar Učitelj likovne kulture
|
Osnovna škola Medvedgrad Zagreb |