2011-12-13 11:45:59

kriteriji ocjenjivanja

U nastavi likovne kulture primarni je zadatak upoznati učenike sa osnovama likovnog jezika. Svi vidovi likovnog izražavanja, crtanje, slikanje, grafika i prostorno oblikovanje koncipirani su tako da slijede liniju spoznavanja likovne problematike i u kontinuitetu proširuju svoja saznanja. Nastavne cjeline u svim područjima likovnosti  omogućuju da djeca kroz praktičan rad u nastavi likovne kulture svladaju i osnove teorije. Taj se njihov napor valorizira kroz pismeno praćenje njihovog rada, za vrijeme nastavnih sati u učionici za posjeta izložbama, i kroz brojčano ocjenjivanje.

Kriterij za ocjenjivanje u nastavi likovne kulture

 

5. razred

vrste crta strukturna crta osnovne i izvedene boje komplementarni kontrast oblikovanje volumena tople i hladne boje pozitiv i negativ u grafici kontrast boja i tonova

Kroz uvodni dio sata prepoznati likovni problem, rješavati likovni problem individualnim radom, primjena iskustava u praktičnom radu, dosljednost u realizaciji, pronalaženje vlastitih rješenja, upornost u radu, kreativnost i maštovitost

6. razred

kontrast u teksturi akromatski tonovi optičko miješanje boja, poentilizam obrisna i strukturna crta simbolika boja grafička modulacija puna plastika i reljef komplementarni kontrast ritam i niz

      Kroz uvodni dio sata prepoznati likovni problem, rješavati likovni problem            individualnim radom, primjena iskustava u praktičnom radu, dosljednost u realizaciji,    pronalaženje vlastitih rješenja, upornost u radu, kreativnost i maštovitost

7. razred

linearna perspektiva, prostor koloristička modulacija kontrast tekstura u kompoziciji volumen i prostor dinamika crte ritam i ravnoteža struktura i ritam ponavljanja zračna perspektiva i tonsko variranje boje tonska modulacija oblikovanje volumena grafizam u crtežu

      Kroz uvodni dio sata prepoznati likovni problem, rješavati likovni problem            individualnim radom, primjena iskustava u praktičnom radu, dosljednost u realizaciji,    pronalaženje vlastitih rješenja, upornost u radu, kreativnost i maštovitost

8. razred

vrste kompozicija statika i dinamika jedinstvo i ravnoteža prostorni planovi koloristička perspektiva dinamika i kontrast crta dominanta u kompoziciji oblik i funkcija grafička izražajna sredstva design valerska ravnoteža

      Kroz uvodni dio sata prepoznati likovni problem, rješavati likovni problem            individualnim radom, primjena iskustava u praktičnom radu, dosljednost u realizaciji,    pronalaženje vlastitih rješenja, upornost u radu, kreativnost i maštovitost

 

                                                                                                                     B. Kolar

                                                                                                                     Učitelj likovne kulture

 

 

 


Osnovna škola Medvedgrad Zagreb